» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. شعار بیست و ششمین هفته کتاب انتخاب شد

 

دبیر بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از انتخاب شعار این دوره خبر داد.

شعار بیست و ششمین هفته کتاب انتخاب شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران؛ نیکنام حسینی‌پور با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دستور جلسات انتخاب شعار بود که پس از بررسی شعارهای پیشنهادی، شعار «حال خوش خواندن» به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

وی افزود: این شعار با توجه به رویکرد برگزاری هفته کتاب در تشویق مردم به کتابخوانی به عنوان شعار این دوره انتخاب شد. هدف از برگزاری هفته کتاب ترویج کتابخوانی و تشویق مردم به مطالعه بیشتر است.

دبیر بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به تقارن برگزاری این دوره از هفته کتاب با هفته وحدت اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید داشتند که شعار انتخابی در فضای تشویقی و با نشاط انتخاب شود تا با فضای ایام هفته وحدت متناسب باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 14 آبان 1397 | 9:51 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.