» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. آیین گرامیداشت هشتم اسفندماه و هفته ی امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنردر منطقه ی جوکار

 در جمع مربیان پرورشی ، ورزشی ، مشاوران و مراقبین سلامت منطقه مطرح شد: ترغیب متربی توسط مربی به حرکت از وضع موجود به سوی وضع مطلوب هدف تعلیم و تربیت اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ی جوکار ، دکتر پورداود در آیین گرامیداشت هشتم اسفندماه و هفته ی امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر گفت:در قرآن کریم همواره بحث تهذیب نفس و علم آموزی در کنار هم بیان شده است و این دو به مثابه ی دو بال پرواز به سوی کمال بی نهایت را میسر می نمایند.

وی افزود: آموزش مقدمه ی تربیت است اما تربیت مقدم برآموزش است و براساس نگرش سیستمی ، دانش آموزان پس از طی یک فرایند بایستی به عنوان عناصر مفید ، دین باور ، خلاق و علمی ، خروجی و برونداد دستگاه تعلیم و تربیت تلقی شوند.

رییس آموزش و پرورش منطقه ی جوکار خاطرنشان نمود: ترغیب متربی به حرکت از وضع موجود به سوی وضع مطلوب و نیز تمنیع متربی به حرکت از وضع موجود به سوی وضع نامطلوب کار اصلی مربیان در آموزش و پرورش است.

دکتر پورداود تصریح نمود: شما مربیان کاری خطیر و سترگ را برعهده دارید چرا که تربیت نسل آینده برای مناصب مختلف را هدایت می کنید و یکی از مفاهیم تربیت عبارت از اداره و هدایت جریان ارتقایی و رشد بشر به منظور جهت دادن ان به سوی کمال به نهایت است.

گفتنی است در این مراسم که در سالن اجتماعات کتابخانه ی شهر ازندریان برگزارگردید ، مربیان پرورشی ، مشاوران ، مراقبین سلامت و مربیان ورزش منطقه و معاونین و کارشناسان و مسوول بسیج فرهنگیان اداره نیز حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 16 اسفند 1394 | 8:23 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.