» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. نهمین دوره آموزشی «مشاوره کتابدار» در تبریز برگزار می‌شود

 معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد از برگزاری نهمین دوره آموزشی «مشاوره کتابدار» با حضور بیش از 140 نفر از کتابداران استان‌‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و زنجان در شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد اله‌یاری فومنی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به برگزاری نهمین دوره آموزشی «مشاوره کتابدار» اظهار داشت: نهمین دوره آموزشی «مشاوره کتابدار» توسط اداره کل منابع با حضور بیش از 140 نفر از کتابداران استان‌‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و زنجان از بیست و دوم تا بیست و ششم آذرماه و به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به بازخوردهای مثبت برگزاری دوره‌های آموزشی «مشاوره کتابدار» از سوی کتابداران شرکت کننده، افزود: به واسطه همت و اراده همگانی که در خانواده نهاد ایجاد شده با برگزاری دوره نهم بیش از 1200 نفر از کتابداران 29 استان کشور در این دور آموزشی شرکت کرده‌اند و امیدواریم به زودی آخرین دوره حضوری این بسته آموزشی با مشارکت کتابداران دو استان باقیمانده (اصفهان و مرکزی) برگزار شود.

وی در ادامه اضافه کرد: پیش ثبت نام شرکت در نهمین دوره از دو هفته پیش آغاز شده که تا کنون بیش از 300 نفر از کتابداران آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و زنجان برای حضور در آن داوطلب شده‌اند و مطمئنیم اگر شرط تعطیل نشدن کتابخانه‌های عمومی به خاطر شرکت در دوره آموزشی و دغدغه بوجود نیامدن اختلال در ارائه خدمات به اعضا و مراجعان کتابخانه‌ها نبود، تمامی 550 کتابدار این استان‌ها داوطلب می‌شدند.

اله‌یاری در پایان اضافه کرد: انتخاب نهایی شرکت‌کنندگان با در نظر گرفتن نسبت تعداد داوطلبان به تعداد کتابداران هر استان به شیوه قرعه‌کشی از میان داوطلبان در اداره کل منابع نهاد انجام و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد منتشر خواهد شد.

تحلیل و بررسی وضعیت نشر کشور در زمینه رمان‌های «عامه‌پسند ایرانی»، «بررسی کتب و ناشران کودک و نوجوان»، «آشنایی با ساختار داستان و رمان و معرفی رمان‌های غیرایرانی» و «معرفی ترجمه‌های قرآنی موجود در نشر کشور» سرفصل‌های نهمین کارگاه آموزشی مشاوره کتابدار و «یافته‌های جدید علم کتابداری» به عنوان بحث ویژه و در جهت مهارت‌افزایی عمومی این دوره درنظر گرفته شده است.

گفتنی است دوره‌های آموزشی «مشاوره کتابدار» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیش از این در شهرهای اردبیل، دزفول، ساری، تنکابن، شیراز، بندرعباس و مشهد برگزار شده است.
 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 | 8:34 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.