» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. تقدیر از علیرضا مختارپور برای «ارج نهادن به کرامت و منزلت کتابداران»

 

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با گذشت بیش از یک سال از آغاز فعالیت علیرضا مختارپور در سمت دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران طی یک نظرسنجی نظرات خود را درباره عملکرد دبیر کل نهاد، اعلام کردند.

خبرگزاری لیزنا به عنوان رسانه‌ای مستقل، در یک بازه زمانی 10 روزه (19 تا 29 مرداد) عملکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در دوره جدید مدیریتی خود، به نظرسنجی گذاشت (ایـــنجا) که با استقبال خوب کتابدارن از سراسر کشور روبرو شد و نتایج این نظرسنجی، با توضیحاتی از سوی سردبیر این خبرگزاری منتشر شد. (ایـــنجا)

بر اساس این نظرسنجی که 874 نفر از کتابداران سراسر کشور در آن شرکت کردند، ۲۴۳۴ نکته نظر استخراج شد که به عبارتی هر شرکت‌کننده به طور متوسط حدود سه نکته را در این نظرسنجی مطرح کرده است.

از میان 2434 نکته نظر مطرح شده، 1575 نظر به قدردانی از فعالیت‌های دبیرکل نهاد اختصاص داشته، که این فعالیت‌ها نیز در 22 بخش مجزا دسته‌بندی شده است؛ بر این اساس «ارج نهادن به کرامت و منزلت کتابداران» با اختصاص 30 درصد از نظرها بیشترین موضوع مورد تقدیر از سوی کتابداران بود و «بهبود وضع معیشت کتابداران» نیز با 26 درصد، در رده دوم و «ترویج خواندن کتابداران»، «ارتباط بی واسطه با کتابداران»، «امنیت روانی و رضایت شغلی»، «خصایل فردی دبیر کل»، «ایجاد انگیزه»، «مجموعه سازی»، «اصلاحات اداری» در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین موضوع «نیم درصد شهرداری‌ها»، «اصلاح ساعات کار»، «پرهیز از آمار سازی»، «حذف برنامه‌های نمایشی»، «جلوگیری از اسراف»، «استفاده از متخصصان و خرد‌ جمعی»، «اصلاح احکام»، «اقدامات رفاهی و مرخصی زایمان»، «کارگاه‌های آموزشی برگزار شده» و «توجه به مخاطبان کودک و نوجوان» نیز از دیگر نکات تقدیر شده از سوی کتابداران بوده است.

همچنین در میان ۲۴۳۴ نکته نظر استخراج شده ۸۵۹ نکته به پیشنهادها و تعدادی نیز به انتقادات اختصاص داشت که بیشترین موضوعات مطرح شده در این نظرات؛ «انتقاد از روسای شهرستان‌ها»، «بالا بردن حقوق و مسایل رفاهی»، «استخدام رسمی و تبدیل وضعیت»، «بهتر شدن مجموعه‌سازی»، «انتخاب مدیران»، «تقاضای دوره‌های آموزشی و ورزشی»، «سوابق بیمه»، «تعطیلی پنجشنبه‌ها»، «‌پیگیری هزینه‌های آب و برق رایگان کتابخانه‌ها»، «حق مسئولیت رئیس کتابخانه»، «اجازه خلاقیت» و «توزیع نیروی انسانی» بوده است.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394 | 8:41 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.