» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. آیین رونمایی از کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» برگزار می‌شود

 

 

مراسم رونمایی از کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آیین رونمایی از کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» اثر دکتر سیدرضا صالحی امیری و دکتر رزیتا سپهرنیا ساعت 16 روز سه‌شنبه سیزدهم مرداد با حضور نویسندگان این کتاب، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی مرکزی تهران برگزار می‌شود.

کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» درباره مفهوم سرمایه فرهنگی به عنوان یک مکانیزم مهم در بازتولید سلسله مراتب اجتماعی است که نویسندگان آن را به شرایط و اوضاع فرهنگ در کشورمان تعمیم داده اند. این کتاب به غیر از بخش نتیجه‌گیری پایانی، ۵ بخش اصلی با نام‌های «مفهوم شناسی سرمایه فرهنگی»، «شناسایی شاخص‌های سرمایه فرهنگی»، «آسیب شناسی سرمایه فرهنگی در ایران»، «ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» و «راهکارهای برون رفت از چالش در حوزه سرمایه فرهنگی در ایران» دارد.  

گفتنی است کتاب «الگوی ارتقای سرمایه فرهنگی در ایران» نوشته سید رضا صالحی امیری و رزیتا سپهرنیا در۲۸۰ صفحه توسط انتشارات ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394 | 8:42 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.